mandag 15. mars 2010

Intjervjuer med folk i Lakselv!

Elevene har i dag vært i sentrum og intervjuet en rekke personer, og her kan du se resultatet:

Til Rema-Roger stilte vi følgende spørsmål:

Hva heter du?
Roger.

Har du vært å sett på Teateruka før?
Nei, jeg har bare hørt om det.

Har du tenkt å se på forestillingen i år?
Litt usikker, jeg får mye varer på torsdag, så får se om jeg rekker det.

Har du noen barn som deltar på Teateruka i år?
Ja, men har foreløpig ikke fått noen forespørsler fra henne om å komme.

Mariann på ICA.

Har du vært og sett på Teateruka før?
Ja, to av barna mine har vært med på tidligere forestillinger.

Har du tenkt å se på forestillingen i år?
Ja, hvis jeg ikke er på jobb har jeg veldig lyst å dra dit.

Hva synes du er best med Teateruka, og hvorfor?
Jeg synes det beste er at foreldre og søsken får se hva ungdommene har jobbet med. Jeg synes det er veldig gøy å se på forestillingen og på kortfilmene som er laget.

Til Sead på Europris stilte vi følgende spørsmål:

Har du vært og sett på Teateruka før?
Ja, har vært en tur innom en forestilling.

Har du tenkt å se på forestillingen i år?
Ja, har veldig lyst til å dra på forestillingen hvis jeg ikke har jobb.

Har du noen barn som deltar på Teateruka i år?
Nei, men jeg kjenner noen som har vært med tidligere.

Hva synes du er best med Teateruka og hvorfor?
Det beste er at ungdommer samles og får en positiv opplevelse. Jeg synes det er kjempeartig at folk arrangerer Teateruka.

Vi intervjuet Stig Johansen. Han hadde hørt om Teateruka på foreldremøte, og hadde sett forestillingen i 2009, og syntes det var en god forestilling.
Han sier at han vil komme på forestillingen på torsdag og se hva ungdomskolen har fått til.
Han har store forventninger og har barn som har deltatt på Teateruka tidligere.



Vi intervjuet Liv Inger Jensen som jobber på Frisør 1.
Har du kjenskap til Teateruka?
Jada, jeg har en datter som har deltatt på det tre ganger.
Hva synes du om opplegget?
Jeg synes det er veldig bra for elevene å gjøre noe annet.
Synes ikke dere det?
Vi er begge to ganske enige.
Hun spør hva teamet er i år, og vi svarer "Askepott og 7 stesøstre og 1 stemor".
Hun kommer mest sannsynlig på forestillingen, sier hun, for hun synes opplegget er utrolig bra og morsomt.
Neste offer ut var Eva Øien.
Har du kjenskap til teateruka?
Ja, jeg har to ungdommer som har deltatt flere ganger.
Hva synes du om opplegget?
Det er kjempebra, et flott avbrekk fra skolehverdagen, bra tiltak av lærerne!
Blir du å komme på forestillinga?
Ganske sannsynlig.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar