mandag 15. mars 2010

Intervju med kokkeleringsgruppa!


Vi dro til kokkeleringsgruppa for å sjekke hva de holder på med og gledet oss skikkelig, dessverre gjorde de ikke noe akkurat da, men vi var så heldig at vi fikk intervjue Carina og Simen fra 9A.

Så, hva er menyen for uka?

- Vi skal lage gryteretter, rundstykker og forskjellige kaker, sier Carina. I dag skal vi ikke lage noe, vi skal bare forberede oss og få instruksjoner til hva vi skal holde på med de neste dagene.

Liker dere å lage mat?

- Jada, det er helt greit, sier Simen. Det er ikke så veldig slitsomt å lage mat, men heller ikke så veldig artig, tilføyer han.

Er det noen matretter dere er veldig glade i å lage?

- Ja, vi liker best å lage kaker og boller.

Hvordan klarer dere å beregne nok mat til så mange folk som det er på teateruka?

- Det er det ikke vi som gjør, vi bare lager maten, smiler Carina.

Hvorfor valgte dere kokkeleringsgruppa?

- Jeg bare kom hit, jeg valgte ikke selv, ler Simen.

- Jeg vet heller ikke hvorfor jeg valgte kokkelering. Jeg bare kom hit, forteller Carina.


Skrevet av Natalia, Silje og Vera (8B).

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar