tirsdag 16. mars 2010

Intervju med Instruktør-Arild:)


Det er veldig kult. Jeg har hatt filmundervisning før, men det er litt mer action her.

Er det vanskelig?

- Både ja og nei. Det er vanskelig å ha kontroll med planlegging i tilegg til å være instruktør.

Hva synes du er det beste med å være instruktør?

- Jeg synes det er en fin og artig erfaring. Man blir jo kjent med masse nye folk, og det er veldig morsomt.

Har du vært instruktør tidligere på teateruka?

- Nei, dette er første gang jeg er her.

Liker du å drive med film på fritiden?

- Ja, liker det veldig. Jeg er veldig happy med det. Jeg liker å klippe og redigere filmer, så jeg er glad jeg får gjøre noe jeg liker å drive med!

Hva ga deg lyst til å bli instruktør?

- Hm, jeg vet ikke helt. Jeg tenkte at det var en spennende utfordring.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar