mandag 6. februar 2012

Vi intervjuet Tara og Mathias fra musikalgruppa.

Hvorfor valgte dere musikalgruppa?
Tara: Jeg valgte musikalgruppa fordi det virket spennende. Jeg kunne være aktiv og i bevegelse.
Mathias: Jeg var først med i to andre grupper før jeg bestemte meg for musikal. Det gjorde jeg fordi det var masse snille folk og gode instruktører, og det virket kjempe artig.


Hvilke forventninger har dere til uka?
Begge to sa at forventningene var på topp, og at det kom til å bli bra.

Hva skal dere gjøre på scenen?
Begge to sa at de skulle bevege seg mye og ta en trall.

Hva synes dere om manuset?
Mathias lo godt, og sa det var praktfullt og bra oppbygd. Tara sa at det var oppbygd med ungdomsspråk, og det var mye I-teknologi.


- Johanne, Kristine og Ida.

1 kommentar:

  1. Instruktørene liker dette svære mycket! (matilda skriver) Helseningar Matilda och Lene!

    SvarSlett