mandag 6. februar 2012


Intervju med Lene

Nu har vi (Anna, Elle og Hilja) vært å intervjua Lene, ho e «produsenten» av hele greia. Hvis det e det det heter ;-)
1.       Ka e forventningan dine for den her uka?
«Jeg vet det blir bra på torsdag. Det her er jo 8. gangen jeg gjør det. Jeg føler meg veldig trygg, så jeg forventer litt mye.»

2.       Kordan gruppe e du på?
«Jeg er på musikal, men jeg er jo produsent så jeg er jo egentlig sjef over alle gruppene.»

3.       Kordan trur du det vil gå?
«Vi satser på én forestilling i år, før hadde vi to. I år blir det stapp fullt og jeg har trua så jeg tror det kommer til å bli bra!»

4.       Kordan kom dokker fram til «Snefrid og de syv RBKerne? 
«Vi googlet litt på eventyr og sånt, vi kom frem til at vi skulle ha Snefrid. Vi har hatt Snehvit tidligere, men vi ville ha noe nytt, så vi byttet ut de syv dvergene med de syv RBKerne. Jeg ville ha noe med fotball og gjøre fordi vi har hatt så mye med sjonglering og vi har hatt flammer og sånne greier.»

-          Anna, Elle og Hilja

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar